Gezond sporten

Voorkomen van voetbalblessures
Bij blessurevrij voetballen zijn 2 zaken van groot belang: het voorkomen van voetbalblessures én het behandelen van voetbalblessures. In het document Voetbal Blessure Vrij vind u heel nuttige informatie over beide onderwerpen. Voetbal Blessure Vrij is een uitgave van de Vereniging voor Sportgeneeskunde (VSG) en Consument & Veiligheid en de KNVB. In samenwerking met Het Oranje Kruis en NOC*NSF.

Fysiotherapie bij Baronie
Baronie heeft een samenwerking met Fysiomore, lees hier meer.
Voor meer informatie omtrent fysiotherapie en of het vergoed wordt door uw zorgverzekering, kijk hier.

Sporttesten door Fysiomore
Binnen de selectie elftallen worden vrijwillig sporttesten afgenomen. Voor de niet selectie elftallen kan dit ook worden afgenomen. Hier vindt u meer informatie over de sporttest zelf: uitleg Yoyo test.