Bekijk via bovenstaande knoppen het trainingsschema.

Bij afgelastingen gaat het alternatieve schema in werking. De tijden in de bovenliggende schema’s staan boven de tijden op de teampagina’s.
Bij twijfel of vragen, kunt u een mail sturen naar s.verbakel@vvbaronie.nl

Werkwijze en reglementen ballenhok:

• Iedere leider of trainer pakt zelf de ballen, hesjes en hoedjes uit de kast die bestemt is voor zijn of haar categorie. Dus niet de spelers.
  • In het ballenhok worden de ballen, hesjes en hoedjes geteld. Op de kast staat hoeveel erin moet zitten. Indien dit niet het geval is moet dit bij materiaalbeheer@vvbaronie.nl gemeld worden.
  • Er mogen geen spullen van andere kasten geleend worden. Hierdoor komen andere teams zonder spullen te zitten.
  • De ballen dragen het nummer van de kast waarin ze horen en moeten hierin ook weer teruggeplaatst worden.
  • Na de training worden de ballen, hesjes en hoedjes geteld en in de kast geplaatst waaruit ze kwamen.
  • Mochten er hesjes of hoedjes vermist of beschadigd zijn  dan dit graag melden aan materiaalbeheer@vvbaronie.nl
  • Indien ballen vermist raken deze met het team blijven zoeken tot ze gevonden zijn.!!!!!
  • Hesjes worden 1 keer per maand gewassen. Indien ze erg vies of nat zijn deze proberen uit te hangen over de krat in de kast

Indien teams zich niet houden aan bovenstaande spelregels, kunnen de ontstane kosten op personen en/of het team verhaald worden.

Indien er vragen, verzoeken of opmerkingen t.a.v. trainingsmaterialen zijn, kunnen deze gemeld worden bij materiaalbeheer@vvbaronie.nl

Materiaalbeheer wordt, net zoals alles bij Baronie, uitgevoerd door vrijwilligers. In dit geval zelfs uit nood geboren. want liever zouden wij ons op andere zaken richten. Ik hoop daarom op jullie medewerking, pro activiteit en vooral ook eigenaarschap.

Voor het gebruik van het kunstgrasveld heeft Baronie 11 kunstgrasregels opgesteld:

• Gebruikers van het kunstgrasveld mogen alleen met schone voetbalschoenen het kunstgras op. Zorg dus voor schone voetbalschoenen vóór je het veld op gaat en gebruik de borstels;
  • Betreed het kunstgrasveld alleen via de toegangshekken; doe steeds het hek achter je dicht;
  • Het kunstgrasveld is uitsluitend toegankelijk voor de spelers, hun teamleider, hun trainer en voor zover van toepassing natuurlijk de scheidsrechter. Het publiek dient achter de veldafscheiding te blijven. Ook het leunen van het publiek tegen de binnenkant van de veldafscheiding is dus niet toegestaan;
  • Geen kauwgom op het kunstgrasveld;
  • Geen glaswerk op of rond het kunstgrasveld;
  • Het kunstgrasveld mag absoluut niet betreden worden met etenswaren, rookwaren en/of vuur;
  • Geen stalen noppen gebruiken;
  • Niet expres tegen de boarding, hekwerk of dug-outs schieten;
  • Niet  slepen met doelen (optillen dus);
  • Na gebruik verplaatsbare doelen terugzetten op de opstelplaatsen (instructies van de aanwezige trainers volgen);
  • Er dient op te worden toegezien dat niemand aan doelen of doeltjes gaat hangen.

Na de training of wedstrijd de kleding goed uitschudden. De rubberkorrels zijn namelijk schadelijk voor de wasmachine. Trainers en overige begeleiders worden verzocht er op toe te zien dat deze regels worden nageleefd.