Activiteiten

Bij Baronie draait het niet alleen om voetbal. We zijn een vereniging zijn waar iets te beleven valt. Dat doen we door samen veel extra activiteiten te organiseren naast de wedstrijden en de trainingen. Op deze manier verbinden we de leden en de ouders met elkaar.

Bij de jeugd werken we met teamtaken. Ieder team krijgt per seizoen een of meerdere teamtaken toebedeeld. Een teamtaak is een taak waarbij een aantal ouders en/of spelers helpen bij de organisatie van een activiteit.

Bij de senioren zorgt de commissie Derde Helft voor de nodige gezelligheid. In samenspraak met de kantinebeheerder organiseren zij ieder jaar een oktoberfest, vieren zij carnaval, organiseren een zaalvoetbaltoernooi en een sluiten het seizoen af met een barbecue.

We hopen dat de activiteiten zorgen voor een grotere betrokkenheid bij de club. De activiteiten die we voor de jeugd organiseren:

De Aftrap: de officiële start van het seizoen met teampresentaties, voetbalspelletjes, een voetbalclinic en een voetvolleytoernooi.

Pupil van de Week: iedere thuiswedstrijd van Baronie 1 bezorgen we een pupil een onvergetelijke middag.

Wedstrijd van de Maand: 10x per jaar speelt een jeugdteam de voorwedstrijd van Baronie 1 op het hoofdveld voor de tribune.

De Grote Clubactie: Vanaf september verkopen alle leden zoveel mogelijk loten voor de club. In december wordt in de kantine bekend gemaakt welk team en welk lid de meeste loten heeft verkocht.

Sport Intro: Kinderen die een paar keer willen ervaren hoe het is om bij Baronie te trainen kunnen tweemaal per jaar 5x gratis meetrainen.

Sinterklaasviering: voor onze jongste pupillen vieren we in de kantine ieder jaar de verjaardag van Sinterklaas. Altijd spannend!

Kersttoernooi: zowel voor de jeugd als voor de senioren organiseren we jaarlijks rond de kerst een zaalvoetbaltoernooi.

Indoor Wintercompetitie: In de winterstop speelt de jeugd ieder jaar een eigen wintercompetitie in de zaal met per leeftijdscategorie een individuele winnaar!

FIFA-toernooi: een hele middag FIFA spelen op de computer met de finale op groot scherm.

Paastoernooi: een driedaags internationaal toernooi voor de jeugdselecties van Baronie met gerenommeerde tegenstanders van profclubs uit binnen- en buitenland.

Sponsorloop: wie loopt de meeste rondjes en verdient het meeste geld voor Baronie?

Baronie jeugdtoernooi: aan het eind van het seizoen organiseert de toernooicommissie een toernooi met veel extra activiteiten eromheen.

Baronie jeugdnacht: na afloop van het toernooi organiseren we nog allerlei leuke spelletjes en blijven de kinderen bij Baronie slapen in grote legertenten.

Activiteitenkalender

Van deze activiteiten zijn de data al bekend:

19 september 2020 Start Grote Clubactie
28 okt – 11 nov 2020 Sport Intro Najaar
25 november 2020 Sinterklaasviering
19 december 2020 Kersttoernooi
9,16,23 januari 2021 Indoor Wintercompetitie
13 maart 2021 FIFA-toernooi
24 mrt – 21 apr 2021 Sport Intro voorjaar
3,4,5 april 2021 Paastoernooi

Activiteitenplan jeugd 2020 – 2021

In dit activiteitenplan staat uitleg over de teamtaken en de activiteiten bij de jeugd.