Wat tof dat je lid wilt worden van vv Baronie, Gemeente- en Provinciewinnaar Club van het jaar 2021. Welkom!
Vul het aanmeldformulier in om je aan te melden. Op deze pagina lees je meer over alles wat met ledenadministratie en contributie te maken heeft. Liever eerst een proeftraining volgen? Klik dan op de knop ‘Proeftraining’ en meld je daarvoor aan.

Overstappen
Heeft u of uw kind al eerder voor een club in KNVB-verband gevoetbald? Schrijf dan eerst daar uit en meld je daarna aan bij vv Baronie. Bij akkoord van beide verenigingen keurt de KNVB de overschrijving goed. Na officiële goedkeuring door de KNVB Zuid 1 is spelen mogelijk.

Wijzigingen persoonlijke gegevens
Voor wijziging van contactgegevens, rekeningnummer (IBAN), enz. Klik hier en vul het formulier in. De ledenadministratie zal dit dan verwerken.

Ons aanbod Jeugdopleiding
Vanaf 5 jaar kun je inschrijven voor de jeugdopleiding. Zowel jongens als meisjes zijn van harte welkom bij onze club. Mochten de jeugdteams hun maximumaantal spelers hebben bereikt dan hanteren wij een wachtlijst. Zodra er ruimte in een team ontstaat, kunnen wij kinderen van de wachtlijst indelen. De coördinator van de betreffende leeftijdscategorie neemt dan contact met u op over de mogelijkheden. Kinderen in de leeftijd van 5-6 jaar kunnen ook alleen meetrainen en later aansluiten bij een team. Kinderen die kennis willen maken met de voetbalsport en de club kunnen in het voor- en najaar meedoen met de Sport Intro en vijf gratis proeftrainingen volgen.

Senioren, 35+/45+ en Walking Football
De senioren kunnen een keuze maken voor een zaterdag- of zondagteam. 35+/45+ voetbal wordt gespeeld op een half veld en heeft een kort competitieprogramma bestaande uit een tiental vrijdagavonden, waarop de ene keer thuis en de andere keer uit wordt gespeeld. Er kan ook alleen als trainingslid worden gevoetbald (op maandagavond). Walking Football wordt gespeeld op woensdagmorgen. Deze vorm is uitermate geschikt om beweging te combineren met gezelligheid. Regelmatig worden er ook andere activiteiten georganiseerd.

Contributie
Alle leden die per 1 juli staan aangemeld bij vv Baronie zijn statutair verplicht tot het betalen van contributie voor een heel seizoen. Indien een lid zich na 1 juli aanmeldt, betaal je contributie naar rato van het aantal maanden lidmaatschap. Bij tussentijds vertrek wordt geen restitutie van contributie verleend. De contributiebedragen zijn inclusief wedstrijdkleding. Alle informatie over de contributie vind je in het reglement aan- en afmelding en contributie. Voor vragen over de contributie kun je contact opnemen met contributie@vvbaronie.nl.

Financiële hulp met Bredapas en Jeugdsportfonds
Ben je ouder dan 18 jaar en heb je een BredaPas? Dan kun je de kosten van de contributie declareren bij de gemeente via dit formulier. Per persoon vergoedt de gemeente €75 per kalenderjaar. Het Jeugdsportfonds Breda betaalt de contributie en/of de sportattributen voor kinderen tot 18 jaar uit gezinnen die leven van een uitkering, in de schuldsanering zitten of een inkomen hebben onder het sociaal minimum. Ouders met een BredaPas kunnen de aanvraag rechtstreeks bij het Jeugdsportfonds Breda indienen, anders gebeurt dat via een intermediair. Meer informatie vindt u op de site.

Samen zijn we de club
vv Baronie draait net als vele andere clubs en verenigingen op vrijwilligers. Om de vereniging levensvatbaar te houden is het noodzakelijk dat leden en ouders van jeugdleden zich actief inzetten. Daarom werken we met o.a. teamtaken. Heb je tijd, wil je meer voor de club doen, wil je meer mensen leren kennen en je talenten inzetten? Meld je aan bij Ronald Spruit.

Contact
Voor vragen over lid worden kunt u terecht bij ledenadministratie@vvbaronie.nl, voor overige vragen kunt een bericht sturen naar info@vvbaronie.nl.