IT-beheer

Het IT-Beheer team houdt zich bezig met het ontwikkelen en onderhouden van informatietechnologie binnen vv Baronie. Hieronder vallen o.a. de website, e-mail, de digitale werkomgeving & het netwerk. Het IT-Beheer team is een apart organisatieonderdeel, maar valt onder de verantwoordelijkheid van de PR & Communicatie commissie.

Naast het ontwikkelen en onderhouden van de informatiesystemen houdt het IT-Beheer team zich ook bezig met Privacy en Informatiebeveiliging. Dit omdat de meeste gegevens binnen de vereniging worden uitgewisseld door de systemen die zij in beheer hebben. De coördinator IT-Beheer fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen over privacy en informatiebeveiliging. Deze kunnen gesteld worden door een e-mail te sturen naar privacy@vvbaronie.nl.

Commissieleden

Joris Beek, coördinator/site/mail/DWO