Wat jammer dat je je lidmaatschap van vv Baronie op wilt zeggen. We hopen dat je het naar je zin hebt gehad bij onze vereniging.

Opzegging lidmaatschap
De sluitingsdatum voor het opzeggen van het lidmaatschap van Baronie is door het bestuur vastgesteld op 15 juni. Let op: opzegging van het lidmaatschap kan alleen via de website met het opzegformulier. Telefonische opzeggingen, via e-mailadressen en anders dan hier genoemd worden niet als zodanig gehonoreerd. Concreet betekent dit dat wanneer de sluitingsdatum van 15 juni verstreken is en je hebt niet opgezegd, je nog steeds lid blijft van Baronie en ook voor het volgende seizoen verplicht bent contributie te betalen. Je opzegging is ook pas geldig wanneer je aan al jouw betalingsverplichtingen (contributie; eventuele openstaande boetes, etcetera) hebt voldaan. Daarnaast dien je alle door Baronie aan jou beschikbaar gestelde kleding te hebben ingeleverd voordat Baronie je kan uitschrijven als lid.

Klik hierboven op de groene knop en vul het opzegformulier in, dan komt je opzegging automatisch terecht bij de ledenadministratie en de coördinator van jouw speelcategorie. Graag horen we ook de reden van opzegging zodat we onze vereniging nog mooier kunnen maken. Veel succes en hopelijk tot snel ziens bij vv Baronie.