Speluitleg voor iedereen

VV Baronie wil de arbitrage commissie opnieuw vorm gaan geven. Helaas hebben we op dit moment een onderbezetting in de commissie. En ook te weinig scheidsrechters binnen de vereniging. Gelukkig zijn er wel veel ouders die de wedstrijden fluiten/begeleiden. En mogelijk zijn er ook wat jongeren die scheidsrechter willen worden en tegen een kleine vergoeding een wedstrijd willen fluiten. We zien dus de noodzaak en behoefte en jullie hopelijk ook.

We starten met een algemene infoavond met speluitleg. Iedereen is welkom, scheidsrechters, ouders en jeugdspelers vanaf O13. De avond vindt plaats op donderdag 7 november 2024 van 19.30 uur tot 21.00 uur. Op het programma staat het volgende:

• Opening Arbitragecommissie
  • Uitwerking jeugd-fluit-jeugd
  • Cursus scheidsrechter
  • Uitleg spelregels scheidsrechter
  • Uitleg vlaggen
  • Afsluiting

Ook al zin in deze avond, wil je je steentje bijdragen en meer info om een wedstrijd goed te leiden? Meld je dan aan bij s.verbakel@vvbaronie.nl (of via pb WhatsApp aan Sandra Verbakel) en kom naar deze mooie avond.

Groeten Arbitrage commissie VV Baronie