Home Berichten Baronie Arnhemse oorwassing vraagt om gepaste reactie

Arnhemse oorwassing vraagt om gepaste reactie

Vierde Divisie C

Na een prima competitiestart leed Baronie afgelopen zondag een ruime 4-1 nederlaag bij het Arnhemse AMSV. Ook in Arnhem begon Baronie uitstekend aan de wedstrijd door al vroeg de leiding te nemen. Na de ongelukkige rode kaart van Polonius liep AMSV echter eenvoudig uit naar een verdiende zege. Dinsdagavond voor de training was er een uitvoerige wedstrijdanalyse met de technische staf waarbij ook de spelers hun zegje konden doen. Tegen nieuwkomer Mierlo Hout zal zondag moeten blijken in hoeverre de ploeg van trainer Ad van Seeters zich kan revancheren voor de onverwacht ruime nederlaag.

Trainer Raymond Koenraadt, bezig aan zijn achtste seizoen als hoofdtrainer, beschikt met spelers als aanvoerder Jasper Lalisang (ex-Gemert), Gregory Lammers (ex-VVV Venlo), aanvaller Bram Zwanen (ex-Helmond Sport) en Chafik Mezziani (ex-Gemert) ondanks de voorlaatste positie op de ranglijst over behoorlijk wat routine en zeker ook kwaliteit. De Houtenaren begonnen de competitie met zware nederlagen tegen Juliana’31 (thuis 1-5) en AWC (uit 4-0), terwijl ook Valkenswaard (thuis 2-3) en vorige week Wittenhorst (thuis 0-3) te sterk bleken. Wel werd onlangs een verrassende 4-1 zege geboekt bij Venray.

Voor Baronietrainer Ad van Seeters is Mierlo-Hout vooralsnog een tegenstander om absoluut niet te onderschatten. Hij vertrouwt er bovendien op dat zijn jongens iets recht hebben te zetten tegen een tegenstander die ook echt wenst te voetballen. Dat zal dan wel moeten gebeuren zonder de geblesseerde Timo Townsend en de hoogstwaarschijnlijk geschorste Polonius. Niettemin voor de voetballiefhebbers een interessante wedstrijd om naar uit te kijken.

De wedstrijd op Sportpark De Blauwe Kei zal worden geleid door arbiter Danny van Helden uit Prinsenbeek. Hij zal hierbij worden geassisteerd door de heren Matthijs Zut en Jeroen Heijboer. Aanvang: 14:00 uur