Contributie

Het seizoen is weer gestart en daar horen uiteraard ook financiële verplichtingen bij. U heeft op het mailadres dat bij ons bekend is via de ledenadministratie in juli of augustus een mail gehad van ClubCollect (check vooral uw spam mocht u geen mail hebben ontvangen). In deze mail wordt aangegeven dat u kunt betalen voor komend seizoen. Standaardopties zijn betalen via ideal in één keer of betaling in 3 termijnen. Deze termijnen zijn in te plannen in 3 opeenvolgende maanden (bijvoorbeeld sept, okt, nov).

Mochten de standaardopties voor u niet haalbaar zijn, dan kunnen we in overleg met het bestuur een andere betalingsregeling treffen. Uitgangspunt is wel om de contributiegelden voor de winterstop binnen te hebben. Als u geen contact opneemt en niet betaalt, dan heeft dit uiteraard op termijn consequenties. Contact opnemen kan via een button in het bericht van ClubCollect of door een mail te sturen naar contributie@vvbaronie.nl. Ook zijn er leden die sporten via het JeugdSportFonds Breda. In dat geval wordt de betaling via het JSF wat later verwerkt in ClubCollect. Als u een bevestiging heeft van JSF en uw betaling is nog niet verwerkt, dan is het fijn als u mailt naar contributie@vvbaronie.nl. Voor de goede orde, contributie betaling via JSF is in eerste instantie een actie vanuit de speler/ouder zelf. Als u liever niet betaalt via de betaallink in de mail van ClubCollect, dan kunt u betalen via een bankoverschrijving. De gegevens zijn: bankrekeningnummer NL73 RABO 0186711131 t.n.v. vv Baronie. Graag hierbij altijd factuurnummer en naam lid vermelden in de omschrijving. Bankbetalingen worden in een maand later handmatig verwerkt in ClubCollect, dus deze betaling is niet meteen terug te zien. Bent u al langer lid en heeft u nog geen mail gehad over de contributie seizoen 2024-2025? Dan is het fijn als u contact opneemt via eerder genoemd mailadres. Spelers die vanaf september lid zijn geworden, zullen in de loop van september een factuur ontvangen.

Zorg ten alle tijden dat juiste email adres bij ledenadministratie@vvbaronie.nl en contributie@vvbaronie.nl bekend is.

Op naar een mooi voetbalseizoen.

Bestuur VV Baronie