vv Baronie op weg naar de toekomst

Vanuit het bestuur gaan we graag samen met jullie het gesprek aan over de visie, de organisatie en de clubcultuur van onze vereniging. Dit
doen we omdat we hart hebben voor de sport, de club en in het bijzonder voor jullie: leden, vrijwilligers en andere betrokkenen!

Om te ontdekken wat jullie belangrijk vinden en waar jullie naar toe willen met onze vereniging, hebben we in samenwerking met de adviseurs van Breda Actief een ledenvragenlijst opgesteld. De link naar de vragenlijst vind je in je mail of via de teamappgroepen. Velen hebben de vragenlijst al ingevuld. Heb je nog opmkeringen, suggesties, wensen of klachten? Je kunt nog steeds je mening geven. Graag zelfs. De antwoorden gebruiken we om samen met jullie de koers van onze club te bepalen voor 2023 en verder. Hartelijk dank voor jullie waardevolle input!

Op dinsdag 11 juli vindt de visie avond plaats. Noteer deze datum alvast in je agenda!

De resultaten van de ledenvragenlijst bespreken we dan en samen gaan we in gesprek over de toekomst van onze club.

Tijd: Inloop vanaf 19.15, we starten om 19.30 uur.
Locatie: Sponsorhome

Tot dan!

Ton, Anja, Sandra, René, Wilbert en Robert (Bestuur)
Frederik (Breda Actief)