Baronie Bingo!

De vv Baronie nieuwjaarsbingo. Die mag je niet missen!

Nu de nieuwjaarsborrel en de wedstrijden niet door kunnen gaan, en we elkaar niet meer op de velden treffen, vinden we het toch belangrijk om lekker bezig te blijven in deze rare Coronatijd. Het is tijd voor een alternatief: oerhollandse gezelligheid maar dan online. Voor de eerste keer in de geschiedenis organiseren ouders van de jeugd en de activiteitencommissie Derde Helft samen de allereerste vv Baronie Nieuwjaarsbingo.

Op zaterdag 23 januari starten we om 19 uur met de kinderbingo (JO7-JO12) gevolgd door de bingo voor JMO13+ en senioren om 20.30 uur. Quizzzz-masters Pim & Daan en Barry & Tim zullen jullie die avond (muzikaal) vermaken en de winnende nummers voorlezen. Nodig je teamleden, familie, vrienden, sponsoren en buren vooral uit!

Hoe werkt het?

1. Meld je voor woensdag 20 januari 2021 20.00 uur aan via deze link.
  1. Vermeld in het formulier je 06-nummer en e-mailadres (hebben we nodig voor het betaalverzoek en de tickets)
  2. Geef aan hoeveel en welke set(s) kaarten je wilt hebben
  1. Je ontvangt een betaalverzoek via mail
  2. Na betaling ontvang je je kaart aan huis (JO7 t/m JO12) en/of via e-mail je digitale Bingokaarten en de YouTube-link

Bingokaarten kopen
Je kunt al een pakketje kaarten kopen vanaf €5 per deelname voor de jeugd (2 * dezelfde kaart, 2 rondes) en €10 voor JO13+ en senioren (3* dezelfde kaart, 3 rondes). Je kunt ook het familiepakket (5 rondes voor €15) en extra superbingokaarten kopen voor €5. Zo heb je nog meer kans om de hoofdprijs te pakken!

Op de dag van de Bingo
1.Print je bingokaart 3x uit. De speciale kinderbingokaarten heb je al thuis ontvangen.

2. Om 18.45 uur log je in via de link die je per mail hebt ontvangen (kun je alles even testen en chatten) of kijk op de site

3. Om 19.00 uur: kinderBINGO, 2 rondes

4. Om 20.00 uur: afsluiting kinderBINGO

5. Om 20.15 uur: ‘digitale’ inloop JMO13+ en senioren

6. Om 20.30 uur: start JMO13+ en senioren BINGO, 3 rondes incl. superronde

LET OP: Je speelt elke ronde met dezelfde kaart. In de laatste ronde kun je ook meespelen met een extra superlot voor de hoofdprijs.

Hoe meer bingokaarten je koopt des te meer kans op het winnen van onze fantastische prijzen. De prijzen maken we binnenkort bekend. 🎁

Schrijf je nu alvast hier in en bestel je kaarten!

YouTube live-uitzending
De uitzending is via YouTube live te volgen. Je kunt chatten als je een YouTube account hebt.
Mocht je bingo hebben, dan kun je via WhatsApp videobellen naar het nummer dat vrijdagavond bekend wordt gemaakt. Als je liever niet met je gezicht in beeld komt, kun je ook gewoon bellen. Het opgehaalde geld gaat naar de clubkas.

Later meer!
De prijzen maken we binnenkort bekend.
De link naar de YouTubekanaal volgt later op deze website.
Evenals het telefoonnummer om een bingo te melden.

Uiteraard leggen we zaterdagavond alles nog een keer uit.

Heb je vragen? Mail naar j.vanderveeken@vvbaronie.nl of bel 06-53165650.

We wensen je een gezond en sportief 2021 toe!

Wij hebben er zin in. Tot 23 januari!

Boudewijn, Yvette, Karlijn, Pascal, Joris en Judith en
natuurlijk de presentatoren Danny, Pim, Barry en Tim