Welke materialen aanschaffen?

Beste Baronnen en Baronnessen,

Wat zijn we super trots en blij dat jullie met zijn allen dit mooie bedrag hebben opgehaald tijdens de Grote Clubactie.

Zoals jullie via diverse kanalen hebben kunnen lezen, wordt de opbrengst gebruikt voor de aanschaf van nieuwe trainingsmaterialen voor alle teams binnen Baronie. Maar welke materialen willen jullie? Loopladders? Extra inspeelballen? Bidons? Of een interactieve voetbalwand? Of iets anders?

Graag zouden wij van jullie willen weten wat jullie wensen zijn, zodat wij kunnen inventariseren wat wij van de opbrengst kunnen gaan kopen. Stuur je bericht met wensen en teamnummer voor 15 januari 2021 naar: linda@brandgroen.nl of mmvandewijgert@hotmail.com

De prijsuitreiking van de grote clubactie zal pas plaats vinden zodra de kantine weer open mag. Uiteraard gaan we daar met zijn allen een mooi feestje van maken. En zoals we dan zeggen ‘wat in het vat zit, verzuurt niet’.

Groetjes,

Mirjam, Linda en Jeroen