Voordracht kandidaat voorzitter

Mijn naam is Stijn Berben,  ik ben nu een kleine 10 jaar woonachtig in Breda en vanaf mijn jeugd altijd betrokken geweest bij de voetbalsport. Als speler en in diverse vrijwilligersfuncties ben ik actief geweest bij o.a. RAC (het huidige vv Rijen), Olympia’60 en vv Dongen. Daarnaast ben ik vele jaren op de Nederlandse velden te vinden geweest als scheidsrechter en heb ik van 2013 tot 2017 als scheidsrechter in het Betaald Voetbal wedstrijden geleid. In diverse hoedanigheden ben ik dan ook al de nodige jaren op Sportpark De Blauwe Kei te vinden. De laatste paar jaar vooral als supporter van vv Baronie.

Qua opleiding en maatschappelijke functies ben ik met name gericht op algemeen management, sales, customer service en projectmanagement. Dit vooral in leidinggevende functies binnen o.a. bank- en verzekeringswezen en sinds kort in de maakindustrie.

De voordracht van het bestuur voor de functie als voorzitter wil ik graag aanvaarden om onze vereniging verder uit te bouwen tot een gezonde vereniging, waar iedereen zich veilig voelt en op eigen wijze sportieve ambities waar kan maken. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met leden, ouders, en vrijwilligers en sponsors om dit binnen de vereniging te verwezenlijken. Ik hoop dan ook tijdens de aanstaande algemene ledenvergadering het vertrouwen van de leden te mogen krijgen.