Veelgestelde vragen

Wat is het verschil met de teamtrainingen bij de club?
Bij de BVA verzorgen gediplomeerde trainers de trainingen. Zij weten precies hoe ze techniek op verschillende niveaus en bij verschillende leeftijden bij moeten brengen en kunnen spelers motiveren om het beste uit zichzelf te halen. De spelers krijgen meer individuele aandacht in met name de kleine groepen en de 1 op 1 trainingen.

Hoe groot zijn de trainingsgroepen?
Je kunt kiezen uit:

• Individuele training 1 op 1 training
  • Kleine groepstraining met 2-3-4(-5) kinderen
  • Groepstraining 6 of meer kinderen

Welke kinderen zitten er in een groep?
Kinderen worden op leeftijd ingedeeld, enkele geboortejaren worden samengevoegd. Kinderen die in de 4e klasse spelen kunnen in dezelfde trainingsgroep zitten als een kind dat op hoofdklasse of divisieniveau speelt. De trainer is getraind om met deze verschillen om te gaan en de kinderen van elkaar te laten leren. Indien de groep groot genoeg is kan een trainer de groep opdelen in verschillende groepen.

Hoe verloopt de betaling?
Betaling geschiedt via het Baronie Clubcollect systeem. Je ontvangt een factuur van de Voetbalacademie, los van je contributie voor de club.

Is er ook speciale keeperstraining?
Nee. Er wordt wel gekeken naar mogelijkheden om in 2024 keeperstraining aan te bieden.

Is er speciale trainingskleding benodigd?
Ja, een kledingpakket met broekje, shirt en kousen kun je via de webshop aanschaffen: https://vvbaronie.clubwereld.nl/baronie-voetbalacademie. Een trainingspak en rugzak kun je optioneel ook aanschaffen.