Winnaars grote clubactie

De winnaars zijn bekend!

Wie heeft de meeste loten verkocht voor Baronie?

We hoopten op een feestelijke prijsuitreiking in de kantine, maar om de spanning niet langer vast te houden, maken we hier de winnaars bekend. Wie heeft de meeste loten voor de Grote Clubactie verkocht?!

In de categorie ‘Meeste loten individueel’ zijn de winnaars:

• Thijn Maurer JO11-3
  • Ralph IJsselmuiden JO9-4
  • Jeano Gemser  JO12-2

Beste Thijn, Ralph en Jeano, Baronie is trots op jullie wat jullie voor de club hebben gedaan!

In de categorie ‘Meeste loten team’ zijn de winnaars:

• JO10-4
  • MO11-1
  • JO11-1/2
  • JO11-3
  • JO15-6
  • Een seniorenteam

Geweldig gedaan!

In de categorie ‘Meer dan 20 loten verkocht’ is er een prijs voor deze toppers:

De prijsuitreiking vindt plaats op zaterdag 23 januari om 13.30 uur op de tribune.

De individuele winnaars, de 20-lotenverkopers (zonder begeleider) en de winnende teams van JO10-4, MO11-1, JO11-1/2 en JO11-3 mogen met twee begeleiders per team plaatsnemen op de tribune.

Aan de JO15-6 vragen we (vanwege de 1,5 m maatregel) om drie spelers uit te kiezen die de prijs namens het team in ontvangst komen nemen.

Het winnende seniorenteam zal op zaterdag 23 januari tijdens de Baronie Bingo bekend worden gemaakt.