• Dit evenement is voorbij.

Visie avond

17 januari @ 19:00 - 22:00

Op 11 juli jl vond een eerste visie avond plaats. Achter de schermen hebben we niet stil gezeten.

Binnen de vereniging zijn er veel initiatieven. Deze initiatieven zouden nóg beter tot hun recht komen als we ze koppelen aan een gezamenlijke visie en de krachten bundelen. Het is daarom van belang om gezamenlijk een visie te maken die breed wordt gedragen binnen alle geledingen van de club.
Hierdoor kunnen we met elkaar werken naar één gezamenlijk doel en hebben we een stip op de horizon. Dit zorgt ervoor dat we makkelijker keuzes kunnen maken die passen en bijdragen aan de toekomst van onze club. Uiteindelijk willen we uiteraard de club toekomstproof maken voor de volgende 100 jaar.

Het bestuur wil dit graag faciliteren en daarom hebben we in petit comité en in samenwerking met Breda Actief een eerste start gemaakt. I voorjaar 2024 vinden er verschillende sessies plaats waarbij (bestuurs)leden met elkaar in gesprek gaan over de toekomst van de club.

De 1e sessie vindt plaats op 17 januari 2024 aanvang 19.00 uur bij Avans.

Samen gaan we zorgen voor een nóg mooier Baronie.

Wil je hier ook een bijdrage leveren of heb je vragen, stuur dan een mail naar info@vvbaronie.nl.

Datum:
17 januari