OEFENDUEL MET UNITAS GORINCHEM GESCHRAPT

De oefenwedstrijd uit bij Unitas Gorinchem die voor dinsdagavond 18 augustus gepland stond gaat niet door. Baronie-trainer Jurriaan van Poelje acht het verstandiger wat spelers rust te geven na, zoals hij het zelf noemde “wat kleine pijntjes.” Van Poelje nam zijn besluit na het gewonnen oefenduel tegen en bij Derde Divisionist Dongen (0-1). Daarnaast is het duel met SC Feijenoord verplaatst van zaterdag 29 augustus naar donderdag 27 augustus, aanvang 19.45 uur.

Op zondag 23 augustus neemt Baronie deel aan een mini-toernooi bij JEKA (vanaf 10.00 uur) en op donderdag 27 augustus staat dus nog een oefenwedstrijd bij de amateurs van SC Feijenoord op het programma. Een ruime week later op zondag 6 september trapt Baronie de competitie in de Hoofdklasse B af met een uitduel tegen VOC in Rotterdam.

Hieronder nog even het aangepaste resterende oefenprogramma:

zondag 23 augustus, vanaf 10.00 uur, mini-toernooi JEKA. (Baronie speelt dan wedstrijden van 45 minuten tegen respectievelijk Oosterhout, Zundert en JEKA).

donderdag 27 augustus, 19.45 uur, SC Feijenoord (Hoofdklasse Zaterdag)-Baronie

zondag 6 september, 14.00 uur, start competitie Hoofdklasse B, VOC (Rotterdam)-Baronie