Onthaal Baronie 1: zondag rond 18.00 uur, mits…

Baronie speelt zondag om 14.00 uur de allerlaatste wedstrijd van het seizoen. In Amsterdam verdedigen we een 3-1 voorsprong uit de thuiswedstrijd. Wanneer we met succes deze marge verdedigen dan handhaaft Baronie zich in de Derde Divisie.

In dat geval hopen we rond 18.00 uur terug te zijn op de Blauwe Kei, waar dan een klein feestje gebouwd zal worden. Het zou leuk zijn (ook voor Jez) dat zoveel mogelijk Baronnen onze jongens zullen onthalen. Dan zal er ook afscheid genomen worden van een flink aantal spelers, waaronder Mark Schuit, Aart Veldhof en Baronie-icoon Jamie Kankam (zie foto), die definitief stoppen als voetballer. Ook Sedat Siner zal stoppen als hoofdtrainer.

Dus: volg Teletekst of de social mediakanalen en wanneer Baronie het haalt, kom dan naar de Blauwe Kei. We proberen dan met de bus rond 18.00 uur te arriveren.