Allrounder Gildo Neto naar Baronie zo1

Gildo Neto is de volgende versterking voor de nieuwe selectie van Baronie. De 18-jarige Neto, woonachtig in Oosterhout, komt over van FC Den Bosch. De veelzijdige, tweebenige speler kan op meerdere posities uit de voeten en geeft nieuwbakken hoofdtrainer Jeroen van Bezouwen meer diepte en keuzemogelijkheden in zijn selectie.
Gildo Neto is ambitieus en verheugd: “Bij FC Den Bosch heb ik mezelf kunnen ontwikkelen als een allround speler. Ik heb in het verleden vaak tegen Baronie gespeeld en het waren altijd wedstrijden van hoog niveau. Ik ben blij dat Baronie mij de kans geeft om mezelf verder te ontwikkelen. Ik ben een echte teamplayer en winnaar. Voor mijn team ga ik door het vuur en het teambelang staat bij mij altijd centraal. Ik kijk er naar uit om in het shirt van Baronie te mogen spelen en hoop op een mooi en succesvol seizoen.”

Het bestuur van vv Baronie wenst hem veel plezier en succes bij onze mooie vereniging.