Spits Linkers terug op het oude nest

Emile Linkers keert terug bij Baronie. Bredanaar Linkers stapte vanuit de jeugdopleiding van Baronie over naar grote broer NAC Breda om daarna mooie voetbalavonturen te beleven. In Nederland speelde hij behalve bij NAC ook voor RBC en Lienden, maar in Indonesië werd hij sterspeler van clubs als PSIS Semarang en Pusamania Borneo. Meerdere seizoenen spelen in volle stadions en het leven als full prof beviel de snelle centrumspits prima. Eenmaal terug in Nederland vanwege persoonlijke omstandigheden kijkt de 32-jarige Linkers -na een seizoen voor RBC Roosendaal gespeeld te hebben- uit naar zijn hereniging met zijn geliefde cluppie: “Baronie is de club waar ik opgeleid en opgegroeid ben. Ik wil de club en de nieuwe selectie graag helpen met mijn ervaring en scorend vermogen. De kennismaking met de nieuwe trainer beviel goed en ik ben gretig om weer belangrijk te worden voor Baronie.”