Neem jij het stokje over?

“Iets terug doen voor de club waar mijn kind lid is. Dat wil ik graag. Maar ik heb geen verstand van voetbal.” “Ik wil best iets doen, maar ik ben zo druk”. Gelukkig zijn er ook een boel leuke andere verenigingstaken te doen waar je geen voetbalkennis voor nodig hebt. En taken die je vaak ook gewoon deels vanaf huis kan doen. Van 1 uur per week tot 1 dagdeel per jaar en alles wat er tussen zit. Er is meer mogelijk dan je denkt. Je ontmoet nieuwe mensen, het is gezellig, je leert er altijd wat van en het is ook nog eens leuk voor je CV.

• De afgelopen jaren heeft Ronald Spruit (JO15-5/JO13-3) veel ervaring opgedaan met het organiseren van de Kennismakingsochtend en De Aftrap (de opening van het seizoen). Gelukkig altijd met veel hulp van vrijwilligers en ouders via teamtaken.
  • Linda Groeneveld (JO15-5) heeft drie jaar lang de coördinatie gedaan van de Grote ClubActie en Sponsorloop gedaan.
  • Judith van der Veeken (JO15-5/7) heeft jaren de nieuwsbrief gemaakt en was coördinator van de Sport Intro (basisschoolleerlingen kunnen gratis proeftrainingen volgen).

Het is de hoogste tijd om het stokje door te geven. Neem jij het stokje over?

Meer informatie en aanmelden via r.spruit@vvbaronie.nl.