Justin den Tenter (nu helemaal) terug op oude nest

Helemaal weg is hij natuurlijk nooit geweest, maar met ingang van het komend voetbalseizoen mag Justin den Tenter zich weer voor de volle honderd procent Baron noemen en ook voelen.

Justin den Tenter klopte een aantal jaren geleden vanuit de eigen jeugdopleiding al nadrukkelijk op de deur van de selectie van Jurriaan van Poelje. En Justin bleek een groot talent te zijn, als vleugelverdediger beschikkend over een enorme snelheid en drive. Helaas verkaste hij toen naar JEKA, maar het komend seizoen gaat hij zich dus weer voegen bij de selectie van Baronie Zondag 1, onder de nieuwe trainer Jeroen van Bezouwen.

Ondanks zijn vertrek naar de buren in tricolore bleef Justin de afgelopen jaren bij Baronie als (succesvol) jeugdtrainer. Nu is hij dus helemaal terug op het oude nest.

Welkom terug bij de club Justin!