Gezocht: voorzitter

Beste baronnen, baronessen en andere geïnteresseerden,
Zoals in de afgelopen nieuwjaarstoespraak gemeld, treed ik per 1 juli a.s. af als voorzitter van onze mooie club. Ondanks het nodige speurwerk zijn we er nog niet in geslaagd een opvolger te vinden. Mogelijk kun je jezelf vinden in onderstaande beschrijving. Mocht je zelf geen interesse hebben, deel deze boodschap dan binnen je omgeving. Neem voor informatie of bij interesse contact op met een van de bestuursleden of stuur een e-mail naar info@vvbaronie.nl.
Met dank en vriendelijke groet,
Ton van Beek, voorzitter vv Baronie

Voorzitter:
We zoeken een bij onze vereniging betrokken voorzitter, die samen met de andere bestuursleden, vrijwilligers en actieve leden, verder vormgeeft aan de ambities en de toekomst van vv Baronie.
Baronie:
– vv Baronie biedt als vereniging de mogelijkheid om amateurvoetbal op recreatief en competitief niveau te beoefenen – Dit gebeurt op lokaal, regionaal en landelijk niveau waarbij sportieve prestaties en voetbalplezier op een goede manier gecombineerd worden – vv Baronie heeft daarbij ook een maatschappelijke functie. Door het samenbrengen, opleiden en begeleiden van hun leden, gekenmerkt door hun diversiteit, leveren ze een bijdrage aan onderling begrip en integratie binnen de samenleving.
Profiel voorzitter:
– Heeft bestuurlijke en/of leidinggevende ervaring – Beschikt over goede communicatieve vaardigheden – Heeft het vermogen om mensen en partijen te verbinden – Is besluitvaardig en doortastend – Beschikt over inlevingsvermogen – Een voetbalhart is een pré.
Taken voorzitter:
– Draagt zorg voor naleving van de statuten van de vereniging, de voorschriften van de KNVB en andere van belang zijnde bepalingen en reglementen – Vertegenwoordigt de vereniging actief, zowel intern als extern – Zit de bestuurs- en ledenvergaderingen voor – Onderhoudt contacten met de gemeente en andere samenwerkingspartners – Ontwikkelt samen met de andere bestuurders maatregelen om de vereniging organisatorisch, bestuurlijk, financieel en sportief op een hoger niveau te brengen c.q. te houden – Is in beginsel aanwezig bij de uit- en thuiswedstrijden van Baronie zo1 ter representatie van de vereniging – Vormt samen met secretaris en penningmeester het dagelijks bestuur, dat ervoor zorgt dat de sport (zowel prestatief als recreatief) kan worden beoefend en dat de spelregels van sportiviteit en respect in teamverband worden gehanteerd en uitgedragen.
Informatie of interesse?
Neem dan contact op met een van de bestuursleden of stuur een e-mail naar info@vvbaronie.nl.