VRIJWILLIGERSVERHAAL: Het succes van de koffiekeet

“Twee worstenbroodjes halen, drie betalen.”

Geef Lotte van Kempen en Karlijn Merckens de kans en ze maken er een feestje van! Helemaal op 1 april. Op deze speciale dag staan ze al vroeg in de koffiekeet om klanten in de maling te nemen. Jammer dat veel wedstrijden zijn afgelast, maar dat mag de pret niet drukken. De aanwezige klanten krijgen nu nog meer aandacht.

Lotte en Karlijn hebben zichtbaar naar deze dag uitgekeken. Op de balie liggen nep paaseitjes en een kraslot (zonder prijs) klaar. Tussen de theezakjes liggen spinnen. Met hun stralende lach geven zij antwoord op de vraag hoeveel plezier je kunt hebben als vrijwilliger bij Baronie.

De koffiekeet is een paar jaar geleden nieuw leven ingeblazen en niet meer weg te denken. Iedere zaterdagochtend is een ander duo aan de beurt. De ouders hebben zichzelf opgegeven. Gewoon door het aanstekelijke enthousiasme en de goede energie van een groep gezellige mensen waar je bij wilt horen. In totaal zijn 25 enthousiaste ouders in de koffiekeet actief. Met grote dank aan Mirjam van de Wijgert als stille kracht achter dit mooie stukje Baronie. Wil je ook meedraaien in het Koffiekeetteam? Bel of app Mirjam op 06 – 51 32 58 87.

Dit verhaal maakt onderdeel uit van een reeks om te laten zien hoeveel mensen met plezier hun steentje bijdragen aan onze mooie vereniging.