Geslaagd Baroniecup13 toernooi

Beste Paastoernooi-commissie

Namens het bestuur van vv Baronie wil ik jullie hartelijk bedanken voor de geweldige organisatie van dit toernooi op 1e en 2e paasdag.
Vele honderden voetballiefhebbers, leden, (groot)ouders, vrienden en bekenden hebben tijdens Pasen hun weg gevonden naar ons complex aan de Blauwe Kei. Ze hebben daar genoten van prachtige wedstrijden met geweldige affiches. Grote clubs hadden hun O13 teams naar Breda gestuurd: Liverpool, West Ham United, KV Mechelen, KAA Gent, Club Brugge, NAC Breda, Rangers FC, Heerenveen, Vitesse Arnhem, Excelsior Rotterdam en verder nog de hier in Nederland wat minder bekende clubs uit Ierland, Denemarken, Zweden en Finland. En natuurlijk ons eigen Baronie O13 team. De prachtige finale Liverpool-KV Mechelen werd na een spannende pot door Liverpool met 1-0 gewonnen.

Op de foto zie je de bomvolle tribune tijdens de finale.
Foto is nog van vóór de finale. Tijdens de finale zaten zelfs de gangpaden vol.
Zoals gezegd, de organisatie was tip-top voor elkaar, waarbij ook de voetbalmogelijkheid voor onze kleintjes op veld JJ een echte vondst was.

De eindranglijst van het Baroniecup13 toernooi zag er als volgt uit:
1.Liverpool, 2.KV Mechelen, 3.Club Brugge, 4.KAA Gent, 5.Rangers FC, 6.NAC Breda, 7.FC Espoo(Fin),8. St.Joseph Boys AFC(Ier), 9.Odense BK(Den), 10.Lyngby BK(Den), 11.IF Brommapojkama(Zwe), 12.vv Baronie, 13.Vitesse Arnhem, 14.SC Heerenveen, 15.West Ham United, 16.Excelsior Rotterdam.

Ton van Beek, voorzitter vv Baronie.