Aanvallende versterking Rob Keuken

De contouren van het vernieuwde Baronie worden steeds duidelijker. Rob Keuken komt over van SC ’t Zand om voor nieuwe, aanvallende impulsen te zorgen. Rob Keuken die dit seizoen al 11 goals achter zijn naam heeft staan, voetbalde in het verleden o.a. bij FC Den Bosch, KV Turnhout en FC Dordrecht waar hij, tot zijn kruisbandblessure, deel uitmaakte van de selectie. De 23-jarige Keuken is een aanvallend ingestelde middenvelder met diepgang en scorend vermogen.

“Baronie heeft me door verschillende scouts laten bekijken en dat kwam in de gesprekken met de nieuwe trainer ook duidelijk naar voren. Ik denk dat ik goed pas bij de toekomstige speelwijze en ik ga weer graag de uitdaging aan om op een hoger niveau te spelen. Het afgelopen jaar hebben wij twee keer tegen Baronie gespeeld en ik heb gezien dat er veel voetballend vermogen met technisch vaardige spelers in de groep zit. Dit spreekt mij enorm aan en daarom was de keuze niet moeilijk.”

Het bestuur van vv Baronie wenst Rob veel succes bij onze mooie club!