Geef de dieven geen kans!!

Kort geleden is vv Baronie slachtoffer geworden van inbraken in kleedkamers op het complex aan de Blauwe Kei.

Daarbij zijn spullen van leden ontvreemd. Enkele leden hebben aangifte gedaan.

Wij vragen iedereen die slachtoffer is geworden en nog geen aangifte heeft gedaan bij de politie, dit alsnog te doen.

Inmiddels zijn er enkele spullen gevonden en door de rechtmatige eigenaren terugontvangen.

1 mobiele telefoon is nog niet opgehaald.

De politie heeft de zaak in onderzoek.

Om verder verlies van spullen te voorkomen adviseert het bestuur om de kleedkamers af te sluiten. Laat waardevolle spullen die je niet nodig hebt gewoon thuis.

Ook adviseren we om, per team, een sporttas te gebruiken om de waardevolle spullen van het team in te bewaren tijdens de training en de wedstrijd. Neem deze tas mee naar het veld, zet hem onder de bank (droog) in de dug-out. Doe dit altijd, ook al is de kleedkamer op slot gedaan.

Mocht er tussentijds iets opgehaald moeten worden uit de kleedkamer, vraag de trainer dan om toestemming en laat de trainer iemand aanwijzen die meeloopt.

Mocht iemand mogelijk een tip hebben of een verdachte situatie zien, neem dan contact op met de politie of het bestuur van vv Baronie.

Bij de politie kan dat ook anoniem via 0800-7000(gratis). Je kunt daar ook iets online melden en toch anoniem blijven. Zo geef je de politie informatie en kun je helpen om je omgeving veiliger te maken.

Momenteel onderhoudt het bestuur nog steeds contact met de politie.

Door samen de adviezen op te volgen en mogelijk vreemde situaties door te geven aan politie of bestuur kunnen ieders spullen beter beveiligd worden en kan iedereen weer met plezier aan de slag met training of wedstrijd bij onze mooie club!

Namens het bestuur van vv Baronie,

Ton van Beek, voorzitter