Baronie zoekt voetbal-meiden

Kom voetballen bij de leukste, gezelligste en grootste voetbalclub van Breda. VV Baronie organiseert op zondag 16 april van 14.00 tot 15.30 uur een open training voor meiden onder 15, onder 17 en onder 20. Zo leer je de club, de teams, de trainers en de sfeer kennen. Wie weet speel jij dan volgend seizoen wel Divisie 1, Hoofdklasse of Eerste klasse. Want ja, we zijn ook ambitieus. Maar… je kunt bij Baronie spelen op ieder niveau, of je nu kiest voor de selectie of puur voor je plezier. En of je nu keeper, middenvelder of aanvaller bent.

Als je van voetballen houdt, dan is Baronie jouw club. Dus schrijf je NU gratis in voor de open training en ontdek waarom er al zoveel meiden bij Baronie spelen. Meld je aan door een mail met je naam en leeftijd te sturen naar meiden@vvbaronie.nl We hopen je 16 april 2023 te mogen ontmoeten!!

Bestuur vv Baronie