Nieuwe spelers Baronie zo1

Luuk Brand en Redwan Zerhouni zijn de volgende twee versterkingen voor de selectie ’23/’24. Luuk Brand stond 7 seizoenen onder de lat bij de jeugdopleiding van Willem 2 om daarna via ADO Den Haag, SV Spakenburg bij zijn huidige club Jodan Boys te spelen. De 23-jarige keeper heeft zowel met de nieuwe hoofdtrainer Jeroen van Bezouwen als de nieuwe keeperstrainer Guido van Sant diverse gesprekken gevoerd. “Hun visie en werkwijze sluit goed aan bij mij als keeper. Baronie is een grote club met een rijke historie; het is een uitdaging om met een vernieuwde selectie weer nieuwe successen te boeken. Ik kan me hier bovendien zowel op als buiten het veld ontwikkelen. Baronie biedt mij ook de kans om mezelf als beginnend jeugdtrainer te ontwikkelen, iets waar ik zeker ook naar uitkijk.”

Redwan Zerhouni komt over van Halsteren. De 22-jarige middenvelder studeert Bedrijfskunde aan Hogeschool Avans in Breda. Zerhouni is een fysiek sterke speler die opvalt door zijn duelkracht en technische vaardigheden. “Met de nieuwe trainer heb ik gesproken over de speelwijze en mijn rol hierin. Hij heeft een duidelijke visie en ik denk dat ik goed pas bij de manier waarop er gespeeld gaat worden. Baronie is bovendien een grote naam in het amateurvoetbal dus ik wil me graag bewijzen op dit niveau.”

Tegenover de komst van Brand en Zerhouni staat het vertrek van doelman van Butselaar en middenvelder de Graauw die beiden naar Kruisland vertrekken.

Het bestuur wenst Luuk en Redwan veel succes bij onze mooie club!