Niemand buitenspel. Iedereen doet mee.

Geen of te weinig geld voor sport, verjaardagen, uitjes, schoolspullen, muziek-, zwem- of dansles? Dan zijn er verschillende supportmogelijkheden. We zetten hier de ondersteuning voor sport even op een rij.

BredaPas is een kortingskaart voor deelname aan sport, cultuur en educatie voor mensen met een laag inkomen.Heb je geen BredaPas of is het lastig voor je om zelf een aanvraag te doen? Dan is er hulp. Kijk hier voor de voorwaarden. Aanvragen kan online via www.breda.nl/bredapas of mail contact@breda.nl of bel 14 076.

Jeugdsportfonds. Voor sport en cultuur kun je samen met een intermediair een aanvraag indienen. Een intermediair is bijvoorbeeld een leerkracht, jeugdhulpverlener, schuldhulpverlener, sportbuurtcoach, huisarts, een maatschappelijk werker of Leergeld.
Geen intermediair? Neem dan contact op met Jeugdfonds Sport & Cultuur Breda via breda@jeugdfondssportencultuur.nl of 06 – 404 104 53 of kijk op de website www.jeugdfondssportencultuur.nl/breda

ING Niemand buitenspel. Kijk op de website van de ING.

• Val je buiten de voorwaarden van bovenstaande regelingen dan kan in uitzonderlijke gevallen een sponsorlid van de Business club nog een speler ‘adopteren’ en de contributie van de club en/of VoetbalAcademie betalen. Meer info via sponsorcommissie@vvbaronie.nl.

Heb je een vraag over betalen in termijnen of andere vragen over de contributie, neem contact op met contributie@vvbaronie.nl.