STEUN GIRO555

ZONDAG DENKEN WE ALLEMAAL AAN DE SLACHTOFFERS IN TURKIJE EN SYRIE

De verschrikkelijke beelden uit Turkije en Syrië staan ons allemaal op het netvlies. De verwoestingen en met name het menselijk leed die de aardbevingen daar hebben teweeggebracht, doen een potje voetbal op zondagmiddag verbleken tot wel iets heel triviaals.

Soms komt een ramp vele duizenden kilometers weg ook heel dichtbij. Een van onze trainers, Sedat Siner, hoorde afgelopen week het afgrijselijke nieuws dat ook zijn familie in Turkije zwaar en dodelijk getroffen is door de catastrofe. Niet in de laatste plaats gaan onze gedachten op dit moment dan ook uit naar Sedat en zijn naasten. Vanaf deze plaats wensen wij hem en de zijnen alle kracht die nodig is om het leed een plaats te geven in deze bittere tijden. Onder onze leden zullen er ongetwijfeld nog meer mensen zijn met familie en vrienden in de getroffen gebieden. Ook aan hen gaat natuurlijk ons medeleven uit.

Baronie zal zondag spelen met rouwbanden ter nagedachtenis van alle slachtoffers van de aardbevingen in Turkije en Syrië en voorafgaand aan de wedstrijd zal er eveneens een minuut stilte in acht worden genomen. Daarnaast zal de recette van de wedstrijd tegen UDI ’19 alsmede de opbrengst van de loterij door Baronie geschonken worden aan Giro555 ten behoeve van de slachtoffers van de rampgebieden. Koop dus allen een kaartje, ook al heb je recht op een vrije entree!

Bestuur vv Baronie