Nieuwe trainer voor Baronie Zondag1 voor seizoen 23/24

We zijn erin geslaagd om een nieuwe hoofdtrainer te vinden die het volgende seizoen de selectie van zondag 1 onder zijn hoede zal krijgen. Zijn naam is Jeroen van Bezouwen, momenteel nog werkzaam als hoofdtrainer bij vv Emplina uit Empel en in het verleden onder meer trainer van Unitas Gorinchem en UNA. Jeroen volgt het huidige trainersduo Martijn en Sedat op. Op 12 januari zijn de spelers en staf van Zondag 1 op de hoogte gesteld. T.z.t. zullen we meer over Jeroen gaan horen.

Tot het einde van dit seizoen is nu alle aandacht gericht op het handhaven van ons vlaggenschip in de Derde Divisie. Het gehele team zal zich ‘volle bak’ inzetten om dat doel te bereiken. Het spreekt voor zich dat het bestuur, maar ook de rest van de vereniging, de selectie en staf hierin ten volste steunt.

Namens het bestuur,

Ton van Beek, voorzitter vv Baronie.