Voetballen in Australië. Iets voor jou?

Wil jij een geweldig avontuur beleven aan de andere kant van de wereld? Voetballen op het hoogste amateur niveau in Australië? Op zaterdag 14 januari 2023 vindt er een try-out plaats bij vv Baronie in Breda in samenwerking met de club Weston Workers Bears FC.

Waar en bij wie kom je terecht?
Weston Workers Bears FC ligt op ongeveer 2 uur rijden van de stad Sydney en ligt naast de stad Newcastle, waarin grotendeels de competitie wordt gespeeld. Bij deze club is oud Nederlands elftal speler, Kew Jaliens, de coach. Hij is op zoek naar extra kwaliteit om zijn elftal te versterken.

Try-out. Hoe en wat?
De try-out zal plaatsvinden van 12:00 uur tot 16:00 uur. Waarbij er een korte presentatie en introductie wordt gehouden over voetballen in Australië. Hierna worden er 2 teams gemaakt en zal er een onderlinge wedstrijd tegen elkaar gespeeld worden.

Welke periode in Australië?
Na de try-out kunnen een aantal spelers geselecteerd worden om vanaf februari/maart tot september 2023 te spelen voor de Weston Bears FC. (tevens is er een 2e transfer periode rond mei, maar heeft niet onze voorkeur.)

Schrijf je nu in voor deze unieke kans!

Je maakt dus kans op een unieke sportieve levenservaring in het buitenland. Ben jij 18+ en geïnteresseerd en wil jij deze uitdaging aangaan, wees er dan snel bij en meld je aan via onze e-mail austryout@gmail.com.  Voor meer infromatie kijk op Instagram.

Het inschrijfgeld voor deze dag bedraagt €50,-.