Baronie wenst u allen fijne kerstdagen en een goede start van 2023…

…in een goede gezondheid voor iedereen. Niet in de laatste plaats ook met veel oog voor de medemens, zeker in de onzekere tijden waarin we leven.

Laten we in 2023 doorgaan met de goede zaken waarmee we bezig waren en zaken die minder liepen opnieuw en beter oppakken. En dit wel, voor alles, met in acht neming van het respect dat we voor elkaar moeten hebben. Laten we in 2023 nog meer een vereniging zijn die eenheid uitstraalt, een club zijn voor en van alle leden. Laten we met z´n allen zorgen voor nog meer gezellige momenten, middagen en avonden in onze kantine, laten we iets vaker, zoals in het verleden, spreekwoordelijk het dak eraf laten gaan. Laten we samen winnen, maar ook samen verliezen. Samen veel lachen, maar soms ook samen droefheid kunnen delen. Laten we het vooral allemaal samen doen.

Geniet van elkaar, van de aanwezigheid van jouw naasten, maar ook van de herinneringen aan hen die niet meer bij ons zijn.

We zien elkaar op zondag 8 januari tijdens de Baronie Nieuwjaarsreceptie. Tot dan!

Bestuur vv Baronie