Vrijwilligers bedankt!

Beste vrijwilligers,
Vandaag, 7 december, is het Nationale Vrijwilligersdag. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om onze grote dank aan jullie allen nog eens uit te spreken. Bij deze: hulde aan jullie. Zonder jullie inzet draait de vereniging simpelweg niet en onze waardering, maar zeker ook die van alle Baronnen, is hier op zijn plaats.
We sporen jullie aan om niet alleen door te gaan met jullie grote inzet voor onze mooie club, maar laat jullie enthousiasme ook een inspiratiebron zijn voor anderen. We kunnen namelijk nog steeds vele handjes gebruiken. Meld je aan via je teamleider, coördinator of via info@vvbaronie.nl. Tot snel op de club!
Bestuur vv Baronie

Bericht Vanuit de gemeente via Mooiwerk:

Ben jij vrijwilliger in Breda? 🥳

Breda zou geen Breda zijn zonder alle vrijwilligers die zoveel voor de stad doen en betekenen. Dat zijn er maar liefst 70.000. En wat zijn we blij met jullie. 🧡

Dat vieren we vandaag op dé Dag van de Vrijwilliger. Om jullie te bedanken kun je als vrijwilliger een gratis lunch bij De Rooi Pannen + een rondleiding over de voormalig Seeligkazerne krijgen.

Via onderstaande link vind je meer informatie. Bekijk welke data de komende tijd voor jou het beste uitkomt via deze link.