WK gezelligheid in de kantine

Vrijdag 25 november keken zo’n 100 leden in de kantine samen een potje WK-voetbal. Na de pegel van Gakpo waren er voetbaltechnisch nauwelijks hoogtepunten te tellen, maar het was erg gezellig om met jong en oud heerlijk over de wedstrijd te kletsen en een frietje en snackie te eten. Enkele gelukkigen gingen na de loterij met een leuk of lekker prijsje weer naar huis. En dan was er nog een prijsje voor de meest origineel geklede Baron/Barones. Een prima #vrijmibo. Dank aan Linda, Faton, Nordin, Dwayne, Yvonne voor de organisatie en aan de hulptroepen Martin, Hassan, Han, Sandra en Jez.

Op dinsdag 29 november is de kantine vanaf 15.30 uur ook weer geopend. Je bent van harte welkom. Komt allen, zeg het voort! #HupHolland