Pilot Voetbalacademie – Doe je ook mee?

De Voetbalacademie? In Nederland schieten de voetbalscholen en aanverwanten als paddenstoelen uit de grond. Ook in Breda en dus ook bij Baronie merken we dat er grote vraag is naar trainingen gegeven door enthousiaste gediplomeerde trainers. Daarom starten we met een proef. En jij kunt daar deel van uit maken! In november kun je op 4 zondagochtenden (6-13-20-27) tussen 9 en 10.30 uur gratis kennis maken met de Voetbalacademie bij Baronie. Het doel is om jou nog meer plezier te laten beleven aan het voetbalspelletje. Samen met leeftijdsgenoten. Je krijgt in deze trainingen meer persoonlijke aandacht waardoor je je techniek nog verder kunt verfijnen. En dat kun je weer inzetten in de teamtrainingen en wedstrijden bij je eigen club.

Meld je nu aan
Het aantal plaatsen is beperkt. Dus schrijf je zoon/dochter snel in voor dit extra uurtje training. In ruil daarvoor willen we je na afloop graag een aantal vragen stellen zodat we goed kunnen evalueren en de Voetbalacademie verder kunnen vormgeven. Plan is om na de winterstop officieel te starten met de Voetbalacademie.

Doe je mee? Meld je hier aan!

Heb je vragen of wil je meehelpen de Voetbalacademie verder op te bouwen? Stuur een e-mail naar voetbalacademie@vvbaronie.nl.