Baronie op zoek naar punten tegen OJC Rosmalen

Na de nederlaag tegen UDI’19 likt Baronie haar wonden. Tegenstander OJC Rosmalen moet nu het slachtoffer worden van de revanchegevoelens welke bij Baronie inmiddels moeten overkoken. De titelconcurrent in de Hoofdklasse van vorig seizoen staat er inmiddels heel wat beter voor dan Baronie en bezet met 12 punten uit 9 wedstrijden een keurige negende plaats op de ranglijst. Trainer Willem Leushuis beschikt met routinier Kevin Brands, topscorer Dennis Knuiman en de gevaarlijke aanvaller Hassan over veel voetballend vermogen en is tot nog toe de enige ploeg die de ongeslagen koploper ADO’20 puntenverlies wist toe te brengen. Dat voetballend vermogen werd woensdagavond nog maar eens bevestigd door hekkensluiter Dongen met 5-0 af te schminken.
Baronie speelde afgelopen woensdagavond in Uden een sterke tweede helft door tegenstander UDI’19 volledig de wil op te leggen. Indien de discipelen van Van Galen en Siner dit ook tegen OJC weer weten op te brengen moet het dubbeltje toch eindelijk weer eens de goede kant op vallen. Aan voetballend vermogen ontbreekt het nog altijd niet, maar het benutten van kansen is daarbij dan wel een aandachtspunt. Bij een overwinning krijgt Baronie weer aansluiting bij de brede middenmoot waarmee het dan weer enigszins lucht krijgt. De groenwitten zullen het zondag in ieder geval wel moeten doen zonder Townsend en Schuit terwijl de zieke Vermeulen nog een vraagteken is. De Graauw is zondag in afwachting van het aangetekende beroep tegen zijn schorsing wel beschikbaar. Maar ook zonder deze afwezigen werd tegen UDI’19 al bewezen dat hun vervangers toch zeker ook hun mannetje kunnen staan. De ploeg is er bovendien absoluut op gebrand om zeker voor eigen publiek eindelijk weer eens succesvol te zijn en zal met hart en ziel strijden om de punten in Breda te houden.
De wedstrijd op Sportpark De Blauwe Kei staat onder leiding van arbiter Lars van Leeuwen. Hij wordt daarbij ondersteund door zijn assistenten Theo Beemsterboer en Semih Kiremit. Aanvang van de wedstrijd is 14.00 uur.