SPONSOR VAN DE MAAND OKTOBER

In deze rubriek brengen wij maandelijks een van onze sponsors voor het voetlicht. De maand november staat in het teken van Impressive Branding. Wij informeren u graag u graag over wat deze sponsor voor onze leden en overige stakeholders kan betekenen. Tevens proberen wij aan de hand van een tiental vragen een beeld te schetsen over de persoon of personen die achter het bedrijf schuilgaan. Wij spraken met eigenaar Terence Molders.

1. Geschiedenis: Impressive Branding is opgericht in 2008 door 2 creatieve designers onder de naam Impressive Studio. Door veel vraag naar hun ontwerpen op kleding zijn zij al snel gegroeid in hun aanbod. Toen hun enthousiasme doorsloeg naar hun netwerk zijn ze ook bedrijfskleding gaan doen en hebben het daar eigenlijk bij gelaten. In 2018 heeft Impressive Studio een naamsverandering ondergaan. Er was teveel vraag naar andere marketing, merchandise en drukwerk materialen dat we de naam in Impressive Branding Nederland hebben omgedoopt. En daar zijn we dan. Onze doelstelling is om bedrijven te ontzorgen op alle fronten met betrekking tot hun logo. Eigenlijk is alles bij en met ons mogelijk, op radio- en tv commercials na.
2. Wat is er zo leuk aan jouw werk? De diversiteit van het werk maakt het leuk. Ik heb jarenlang in de (nacht)horeca gewerkt en ook toen was al geen dag hetzelfde. Nu heb ik de vrijheid om zowel binnen op kantoor als buiten op locatie bij klanten te werken. Je komt nog eens ergens 😉 .
3. Hoe ziet een normale werkdag er voor jou uit? Vroeg in de ochtend gaat het wekkertje en om half acht start de werkdag. Altijd als eerste op kantoor om alles voor te bereiden voordat het personeel om 09:00u binnenloopt. Onder het genot van een kop koffie nemen we samen de dag door en gaat ieder zijn/haar weg. Het fijnste werken is tot een uur of twaalf op kantoor en dan na de lunch de weg op om richting klanten te rijden. En ja er worden best wat kilometers gereden
4. Wat betekent voetbal of sport in het algemeen voor het bedrijf? Wij vinden het als bedrijf belangrijk dat de sport goed op de been blijft. Niet alleen om het zelf te doen en fit te blijven, maar zeker ook voor de jeugd. Een gezonde levensstijl is belangrijk voor iedereen en sport kan daar een enorme bijdrage aan leveren.
5. Hoe lang is Impressive Branding al sponsor van Baronie? Impressive Branding is sponsor sinds 2019 en we zijn nog niet van plan om te vertrekken.
6. Op welke wijze doet Impressive Branding aan sponsoring? Onze sponsoring gaat middels een jaarlijks bedrag en tussendoor helpen wij door middel van leuke acties de club te steunen. Zo hebben wij bijvoorbeeld ook de shirts van het kantinepersoneel gesponsord en komen we regelmatig Baronie met inkoopprijzen tegemoet.
7. Waarom sponsort Impressive Branding Baronie? Tot oktober 2020 is Impressive Branding altijd in Breda gevestigd geweest. Mede door onze vele klanten in en rond Breda, vonden wij dat we iets extra’s moesten doen voor aan de ene kant naamsbekendheid en aan de andere kant de sport steunen. En dan is er in Breda eigenlijk maar 1 keus….
8. Kun je zelf nog sportieve prestaties overleggen? Het hele intensieve sportieve is er een beetje af bij me, maar heb wel altijd veel gesport. Zo heb ik 24 jaar bij Sparta Rotterdam gevoetbald. In de jeugd landelijk gespeeld en 3 jaar selectie bij de amateurs. Maar door met name het horeca nachtleven, en heel veel concurrentie, was het niveau voor mij niet meer bij te houden. Momenteel speel ik in het 1ste bij de Veteranen 35+ van, jawel, Feyenoord… Lang verhaal dat ik nog wel eens onder het genot van een biertje aan de bar kom vertellen haha. Verder heb ik aan zwemwedstrijden gedaan en 9 jaar vechtsporten beoefend.
9. Hoe ziet jouw dagelijkse leven er uit buiten het werk? Een ondernemer is altijd maar weinig echt vrij, maar als ik het ben vul ik mijn tijd met een van mijn favoriete bezigheden: 1. Kinderen (heb er 2), 2. Voetbal of 3. Vrienden.
10. Wat vind je van de huidige prestaties van Baronie? Afgelopen seizoen een mooi seizoen gehad en een goede prestatie neergezet na alle welbekende wereldellende. Het is moeilijk dat te evenaren in een divisie die nog hoger ligt, en het zal zwaar gaan zijn dit seizoen. Huidige prestaties zijn nog niet wat ze moeten zijn, maar na de sponsoravond bij Van Dijnsen de mannen gezien te hebben, heb ik er wel vertrouwen in dat dit seizoen ons 1ste elftal zich kan handhaven in deze divisie.