Ook van Quick Den Haag is weer niet veel bekend

De wedstrijd tegen UNA gisteravond werd precies de wedstrijd die mocht worden verwacht. Een tegenstander die na 2 wedstrijden met slechts 1 punt onderin staat en daarom absoluut niet wil verliezen, gaat de deur achterin niet openzetten. Wanneer je dan als Baronie niet de beschikking hebt over regisseur Noël de Graauw en aanvoerder Jamie Kankam dan wordt het nog extra moeilijk. Met de wijze les van Oss’21 nog in het achterhoofd hebben de groenwitten wel lering getrokken en in de slotfase zelf ook de deur dichtgehouden door geen onnodige risico’s meer te nemen. Tegenstander van komende zondag Quick Den Haag is de competitie goed begonnen met twee gelijke spelen tegen sterke ploegen als VVSB en Blauw Geel. Beide malen werd het een 1-1 gelijkspel. De laatste twee wedstrijden gingen echter verloren. Thuis tegen Gemert ging het met een 3-0 nederlaag goed mis terwijl de ploeg van trainer Paul van der Zwaan (voor het achtste jaar op rij hoofdtrainer!) gisteravond ook bij DEM met 3-1 onderuit ging. Nederlagen die vooral te verklaren zijn door het niet benutten van kansen die toch voldoende worden gecreëerd. Met routinier Frank van der Heijden heeft Quick overigens wel een veel scorende spits die in dit nog prille seizoen het doel echter nog maar een keer wist te vinden. Vorig seizoen eindigde de Hagenezen op een tiende plaats op de ranglijst ruim boven de gevarenzone. De equipe van Van Galen en Siner kan in ieder geval opnieuw een lastige wedstrijd tegemoet zien tegen een tegenstander die zich zeker niet eenvoudig gewonnen zal willen geven. De thuisclub zal het zondag opnieuw zonder De Graauw, Moukouh en doelman Michel van Butselaar moeten stellen. Aanvoerder Kankam daarentegen is weer wel beschikbaar.
De wedstrijd aan De Blauwe Kei wordt zondag geleid door scheidsrechter Jurjen Kaper uit Vries (Drenthe). Hij wordt geassisteerd door de heren Samir Aboujid en Theo Beemsterboer. Aanvang: 14:00 uur