Pupil van de week 28 augustus 2022

De eerste thuiswedstrijd van Baronie zo1 in de 3e divisie gaat plaatsvinden op zondag 28 augustus 2022 om 14:00 uur.
Er wordt dan gespeeld tegen OSS’20.
Tijdens deze wedstrijd zal Thomas Musters de pupil van de week zijn.

Thomas is 8 jaar oud en woont samen met zijn moeder, vader en grote broer Jochem in de wijk Heusdenhout.
Thomas zit op basisschool KBS Weilust en gaat na de zomervakantie starten in groep 5.
Ondanks dat zijn broer een fanatiek basketballer is en Thomas eigenlijk is opgegroeid in de sporthal (met soms een wedstrijdje voetbal in het NAC stadion), heeft hij altijd gezegd dat hij wilde voetballen. Na wat proeftrainingen via Breda Actief wist Thomas het helemaal zeker en is hij begonnen bij de JO7 van vv Baronie. Komend seizoen zal hij in de JO9-8 gaan spelen.
Voor Thomas is voetballen best een lastige sport, omdat het zowel motorisch als in de informatieverwerking erg veel van hem vraagt. Het plezier wat hij in het spelletje heeft, is echter vele malen belangrijker en we hopen dan ook dat hij nog lang met veel plezier bij V.V. Baronie kan blijven voetballen!

Baronie wenst hem daarbij veel plezier!!