Goed bezochte golfdag Baronie Businessclub

Na 2 jaar corona kon woensdag 8 juni eindelijk weer de jaarlijkse golfdag voor sponsoren en Businessclubleden plaatsvinden. Ondanks de slechte weersomstandigheden werd dit traditionele evenement bij Landgoed Bergvliet goed bezocht. Het werd dan ook, na alle felicitaties vanwege het kampioenschap, een gezellig weerzien met sponsoren/Businessclubleden enerzijds en kennismaking met potentiële sponsoren/Businessclubleden anderzijds. Voor de geoefende golfers werd er 9 holes gelopen terwijl er voor beginners een clinic was georganiseerd. BC voorzitter Dirk Eikemans had voor mooie prijzen gezorgd, terwijl Henk van de Langenberg in nauwe samenwerking met Fier Bemiddeling de wedstrijdorganisatie op zich had genomen. De winnaar van de 9 holes wedstrijd bij de heren werd Eric Kruithof met 26 punten en Gitte Bright van Rijppaert & Peeters bij de dames met 17 punten. Nieuw bij dit evenement was de veiling die werd gehouden. Johan Bindels van STIMA stelde een fraai schilderij van Breda ter beschikking waarvan de opbrengst volledig ten goede komt aan de Baronie Businessclub. Patrick Nuijten van accountenz, breda werd voor € 500,00 de trotse nieuwe eigenaar.
Na de golfactiviteiten gaf Dongentrainer Osman Erbas (tevens oud-speler Baronie 1) als gastspreker een interessante inkijk in de Derde Divisie waarbij hij tevens zijn licht liet schijnen over de in ere herstelde regioderby met vv Dongen. De avond werd vervolgens besloten met een heerlijke BBQ waarna iedereen rond 21.00 uur weer tevreden de weg naar huis vond. Voor een sfeerimpressie van dit evenement kan men de foto’s van Marcel Mol bekijken op https://marcelmol.smugmug.com/Events/Golfdag-BC-Baronie.