Aanstaande zondag Baronie-Nuenen: Baronie gooit de poorten weer gratis open voor gans Breda

Met nog vijf duels te gaan en de titel binnen handbereik, nodigt Baronie iedereen die Baronie een warm hart toedraagt weer uit om aanstaande zondag 1 mei de wedstrijd tegen Nuenen op de Blauwe Kei gratis bij te wonen.

Kom dus allen kijken naar de Bredase trots van het moment en schreeuw onze Baronnen naar weer een overwinning en daarmee naar weer een stapje dichter bij de titel.

Het is een beetje koffiedik kijken, maar wanneer Baronie ook tegen Nuenen wint of gelijkspeelt, bestaat de kans dat onze groen-witte trots een week later uit bij UDI ’19 het kampioenschap in de Hoofdklasse B grijpt.

In dat geval zal Baronie op zondag 8 mei een supportersbus laten rijden richting Uden. Tegen een zeer gereduceerd bedrag van €7,50 kunt u dan meereizen. Dit bedrag is inclusief de entree bij de wedstrijd in Uden en een consumptie op de weg terug naar Breda. U kunt zich nu al inschrijven voor de busreis op 8 mei via info@vvbaronie.nl. De deadline voor inschrijving is vrijdag 6 mei, maar vol is vol, dus wacht niet te lang. Nadat u zich heeft ingeschreven via deze weg, krijgt u vanzelf een link toegestuurd met daarin de betalingswijze van het bedrag van 7,50.