Tweede Paasdag: gratis entree bij Baronie-AWC

Op Tweede Paasdag speelt ons vlaggenschip thuis tegen AWC, aanvang: 14.00 uur. Baronie nodigt heel Breda uit op de Blauwe Kei om deze wedstrijd gratis te bezoeken. Met op moment van schrijven – op paaszaterdag spelen we nog het uitduel tegen Longa ’30 uit Lichtenvoorde in de Achterhoek – nog steeds een kleine straatlengte voor op de concurrentie, komt een mogelijk kampioenschap toch wel enigszins dichtbij voor de Baronnen.

Rondom de wedstrijd Baronie-AWC is een spandoekenwedstrijd georganiseerd, speciaal voor de Baronie-jeugdteams. Voor iedere deelnemer is er dan een paasaardigheid, voor het winnend team een leuke prijs.

Bredanaars! Kom maandag 18 april massaal naar de Blauwe Kei om Baronie, toch de tweede club van onze mooie stad, verder richting titel te schreeuwen.

Tot dan.