Iedere wedstrijd nu een finale

Opgelucht en blij stapten de spelers na het laatste fluitsignaal afgelopen woensdag bij RKZVC van het veld. Niet alleen vanwege de 2-0 overwinning, maar vooral over de manier waarop. Na een aantal mindere wedstrijden was daar plotseling weer het Baronie te zien dat eerder dit seizoen zoveel indruk maakte. In deze fase van de competitie is het nu echter zaak om deze lijn verder door te trekken.

Er volgen nog 8 finales waarvan de eerstvolgende tegen Juliana’31 uit Malden. De ploeg van trainer Ton Kosterman staat momenteel met 29 punten op een vijfde plaats, maar wel met nog 2 minder gespeelde wedstrijden. Bovendien is het in de tweede periode nog kansrijk om het hierin leidende OJC Rosmalen te achterhalen. De Maldenaren hebben daarom genoeg om voor te spelen en zullen het Baronie knap lastig kunnen maken. In Malden werd weliswaar met 3-1 gewonnen maar bezorgde men doelman Van Butselaar handenvol werk.
Na het recent opgedane zelfvertrouwen in de Achterhoek mag ook Juliana’31 echter geen struikelblok zijn voor de Baronnen. Zeker niet nu de tegen RKZVC vanwege een schorsing nog ontbrekende De Graauw weer van de partij is. Met een weer complete selectie zal Baronietrainer Van Poelje zijn manschappen weer op het goede spoor houden om ook deze wedstrijd tot een succes te maken.

De wedstrijd op Sportpark De Blauwe Kei zal zondagmiddag worden geleid door arbiter Max Kok uit Maastricht en zijn assistenten Onno Koster en Dylan Verstappen. Aanvang: 14.00 uur