Ischa Immers neemt afscheid als HJO

Beste Baronnen,
Helaas is er een einde gekomen aan mijn functie als HJO. Zoals jullie weten loop ik al geruime tijd te tobben met mijn gezondheid waardoor ik genoodzaakt ben om een stap terug te doen zodat mijn herstel meer prioriteit krijgt.
We hebben de afgelopen jaren hard met elkaar gewerkt om de jeugdopleiding van Baronie weer op de kaart te zetten. Gezien het toenemende aantal jeugdleden in de onderbouw en de prestaties die we leveren in midden en bovenbouw lijken we de juiste weg te hebben ingeslagen. Iets waar jullie allemaal trots op mogen zijn.
Maar het allermooiste vind ik nog de mensen die ik heb leren kennen en de vriendschappen die eruit voort zijn gekomen. Wat zijn hier toch een hoop mooie mensen met een goed hart en zoveel liefde in zich. Mensen die zich iedere keer weer vrijwillig inzetten om de kinderen het plezier te geven wat ze verdienen. Jullie maken van Baronie een club waar je als jeugdspeler graag wilt voetballen.
Ik wil langs deze weg iedereen heel erg bedanken voor de samenwerking de afgelopen jaren. Ik kan niet iedereen persoonlijk noemen anders doe ik andere die ik vergeet te kort. Maar ik wil wel één iemand bedanken die mij ontzettend geholpen heeft en wat mij betreft niet genoeg waardering kan krijgen. Hij heeft mij wegwijs gemaakt in wat Baronie van oorsprong is en ben erachter gekomen dat echte vriendschap geen leeftijd kent. Wim Riemslag ontzettend bedankt voor alles! Ik hoop dat je nog velen mensen mag inspireren met jouw Baronie-verhaal!
Verder wens ik iedereen het beste en een mooie toekomst voor Baronie!
Groetjes Ischa
Hoofd Jeugd Opleiding vv Baronie.