Rookverbod

Dit soort foto’s van ons terras behoren vanaf heden toch tot het verleden?

BARONIE IS EEN ROOKVRIJE VOETBALVERENIGING.

Sinds 1 augustus 2021 geldt er op sportpark “De Blauwe Kei” een rookverbod.
Dat zoiets niet voor iedereen meevalt begrijp ik, hartstochtelijk oud-roker, als geen ander.
Toch zullen we eraan moeten geloven binnen het kader van “Roken en sporten gaan niet samen”.
Zeker zo belangrijk is dat we op deze manier ook onze jeugd een goed voorbeeld geven.
Het rookverbod is nog niet volledig. Op zondag, zaterdag na 15:00 uur en donderdag na 20:00 uur mag er nog gerookt worden. Dat dient dan wel te gebeuren op de rookplek links op het terras!
Ik verzoek iedereen die de sterke behoefte aan roken niet kan bedwingen dat alleen nog maar te doen op de voorgestelde tijden en plaats. Je zult er ook wat nadrukkelijker op aangesproken worden. Maar laat het niet zover komen, doe mee en steun deze oproep!
De meerderheid van onze leden én toeschouwers zal je er dankbaar voor zijn.

Met vriendelijke groet,
Ton van Beek, voorzitter vv Baronie.