Heineken nieuwe horecapartner Baronie

Na het aflopen van de overeenkomst met InBev is Baronie in zee gegaan met bierbrouwer Heineken. Vanaf heden stromen dus door Heineken gevoerde biermerken door de kranen van de horeca van Baronie. De reden van de overstap is simpelweg een reuzedeal die Baronie kon uitonderhandelen met de Nederlandse biergigant. Met andere woorden, met Heineken heeft Baronie hogere marges en een hogere bonus kunnen bewerkstelligen.

Niet onbelangrijk hierin is ook het nauwe contact met grote buurman NAC Breda waarin Heineken een niet onaanzienlijke rol heeft gespeeld. Zo liggen er plannen om minimaal eens in de vijf jaar de klassieker Baronie-NAC Breda weer te laten plaatsvinden, in een niet al te ver verleden nog een jaarlijks evenement. Daarnaast zal ook jaarlijks een groot aantal kaarten voor een wedstrijd van NAC voor de Baroniejeugd beschikbaar gesteld worden.

Al met al is Baronie verheugd met deze nieuwe samenwerking. Felicitaties zijn hier ook op de plaats richting de Baronie Sponsorcommissie die veel tijd en energie heeft gestoken in de totstandkoming van de overeenkomst, en ook richting Heineken natuurlijk, dat met Baronie een grote naam binnen het amateurvoetbal aan zich gebonden weet.