Grote Clubactie

Hallo Baronnen en Baronessen,

Wij zijn gestart, jullie ook??

Afgelopen weken hebben de jongste jeugdteams tot en met JMO13 de Grote Club Actieboekjes weer  opgehaald bij het wedstrijdsecretariaat. Dank je wel voor jullie hulp, Yvonne en vrijwilligers! Mocht je team nog geen boekjes hebben, haal de envelop op en deel de boekjes uit net voor of na de training/wedstrijd. Dan kan iedereen op pad voordat leden van andere verenigingen dat hebben gedaan.

QR code, extra boekje, superloten….
Ieder lid heeft per mail een persoonlijke QR code gekregen. Met deze code heb je toegang tot je eigen verkooppagina. Je kunt heel eenvoudig je verkooplink delen met je familie, vrienden, buren enzovoort. Is je verkoopboekje vol? Kom naar het wedstrijdsecretariaat of spreek een van ons aan en wij zorgen voor een nieuw boekje. Uiteraard zijn er ook dit jaar weer de superloten. We hopen dat er weer veel seniorenteams een superlot kopen; binnenkort communiceren we hier uitgebreider over.

Vorig jaar hebben wij met zijn allen een mooi eindbedrag opgehaald, ruim €8.000,- . Zoals beloofd zijn er diverse nieuwe materialen aangeschaft. Er staat een mooie TEC tafel en er zijn gatendoeken aangeschaft waar tijdens de open dag al dankbaar gebruik van gemaakt is. Wat waren wij trots en blij dat ondanks Corona iedereen zo zijn best heeft gedaan. Wij konden de 20 lotenverkopers en winnende teams gelukkig nog persoonlijk hun prijzen overhandigen. Nogmaals dank jullie wel!

Vooruitblik 2021
De commissie heeft dit jaar het besluit genomen om individuele prijzen uit te reiken voor de jeugd. De hoofdprijs is een fiets! En er zijn natuurlijk nog meer prijzen, maar die houden we nog even geheim. Ons streefbedrag is opnieuw €8.000,-. Als iedereen minimaal 3 loten (aan papa en mama, opa’s en oma’s en de buren) verkoopt en de senioren ook weer superloten kopen, dan schieten we hier vast overheen. We zijn ten slotte met 1.100 leden!

Mirjam van de Wijgert en Linda Groeneveld