Baronie wil zeker ook aan klantenbinding doen

Baronie kent deze competitie met vijf achtereenvolgende overwinningen natuurlijk een absolute droomstart. Vooral nu de concurrentie al op ruime afstand staat en daarmee in de achtervolging moet. Daarmee is de ploeg van Van Poelje natuurlijk bij iedere eerstvolgende wedstrijd de grote favoriet en is het de kunst om die status dan weer waar te maken. Nu komende zondag de hekkensluiter op bezoek komt mag Baronie nog maar eens bewijzen dat het niet zomaar de koppositie bekleedt. Tot nog toe was er geen enkele zege omstreden ook al was het spel niet altijd even goed. Dat gegeven steekt toch wel enigszins. De ploeg kan gewoon veel beter en is er daarom alles aan gelegen om dat zeker voor eigen publiek te tonen. Met een geheel fitte selectie, waarin de onderlinge concurrentie om een basisplaats groot is, moet dat toch weer eens gaan lukken.

Tegenstander EHC daarentegen kent een dramatische start en verloor tot nog toe alle wedstrijden. Een doelsaldo van 1 voor en 17 tegen spreekt dan ook boekdelen. Het zelfvertrouwen van de Limburgers zal daarmee een flinke deuk hebben opgelopen en EHC-trainer Paul Meulenberg is dan ook niet te benijden. Zijn ploeg zal zich naar verwacht echter niet zonder meer naar de slachtbank willen laten leiden en er alles aan doen om de weg terug naar boven te vinden. Bovendien kent iedereen wel het gezegde over een kat in nood. Bij de Baronnen zal er van onderschatting daarom absoluut geen sprake zijn al is het alleen maar om het thuispubliek op een aantrekkelijke wedstrijd te trakteren. Daar zijn uiteraard wel twee ploegen voor nodig al zal tegenstander EHC daar niet zomaar aan mee willen werken.

De wedstrijd op Sportpark De Blauwe Kei staat zondagmiddag onder leiding van arbiter René de Loos uit Tilburg en zijn assistenten Berkay Capaci en Samir Aboujid. Aanvang:14.00 uur.